Learn Greek with songs 1

ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ – Το φεγγαράκι (H Σωφερίνα, 1964)

Η Αλίκη-Σταματίνα Βουγιουκλάκη (20 Ιουλίου 193423 Ιουλίου 1996) ήταν Ελληνίδα ηθοποιός του κινηματογράφου και του θεάτρου και θεατρική επιχειρηματίας, φοίτησε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου.

More

Αλίκη Βουγιουκλάκη : Η σπάνια φωτογραφία λίγο πριν το τέλος | in.gr
Αλίκη Βουγιουκλάκη

Βγήκε και το φεγγαράκι
που `χει το φως το χρυσαφί
έχω απόψε ένα μεράκι
και `χω μια χαρά κρυφή.

Φέρτε μου το φεγγαράκι
που `ναι σαν φλουρί χρυσό,
το μισό θα στο χαρίσω
και θα κρατήσω τ’ άλλο μισό.

Θέλω απόψε να γλεντήσω,
θέλω απόψε να χαρώ,
θα τα πιω για να μεθύσω
και δε θ’ αφήσω ούτε ένα χορό.

Έχω απόψε ένα μεράκι,
έχω απόψε έναν καημό,
φέρτε μου το φεγγαράκι
να το κρεμάσω στο λαιμό

  1. Για ποιο πράγμα μιλάει το τραγούδι;

2. Τι συναισθήματα σου προκαλεί;

Σχολιάστε